Aeolos Beach Resort Hotel - Perama - Krf - Grčka ostrva - Letovanje

Aeolos Beach Resort Hotel ****

Daily Tour 10 noći
Перама, Грчка Grčka
Lokacija
Aeolos Beach Resort se nalazi na uzvišenju u mestu Perama, na oko 100m od peščano-šljunkovite plaže (ulica između). Do plaže se može doći podzemnim prolazom.
U neposrednoj blizini hotela postoji market za osnovnu nabavku, restorani i kafići. Od grada Krfa, do kojeg saobraća autobuski prevoz, hotel je udaljen oko 10km, od Benitsesa oko 2.5km dok je od aerodroma udaljen oko 8km.

Sadržaj hotela

Hotelski sadržaj: recepcija, restoran, bar, dva bazena, ležaljke i suncobrani pored bazena (besplatno), spa i wellness centar, fitness, teniski teren, dečije igralište, mini klub.

Hotel ima ukupno 310 soba.
Dvokrevetne su u glavnoj zgradi, a bungalovi, koji primaju do 3 osobe su raspoređeni na padinama oko glavne zgrade.
Sobe: kupatilo sa fenom, klima (uz doplatu), mini frižider, SAT TV, sef (uz doplatu), Wi-Fi (besplatno), balkon/terasa.

Usluga
All Inclusive (sve uključeno – doručak, ručak i večera – na bazi švedskog stola – samoposluženje, domaća alkoholna i bezalkoholna pića).


Avio prevoz (čarter let)
iz Beograda.


VREME POLASKA
Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod Šaltera Organizatora putovanja, dva sata pre poletanja aviona. Direktan čarter let za Krf (55 min). Tačno vreme polaska će biti potvrđeno 48h pre polaska na put.

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
  • Povratna avio karta na relaciji Beograd – Krf – Beograd (čarter let)
  • Aerodromske takse u ukupnom iznosu od 36.50€ za odrasle i decu preko 2 godine, (taksa u Beogradu 21.42€, taksa u Grčkoj 14.10€, DCV taksa 0,98eur); deca od 0-2 godine ne plaćaju kartu ni takse i nemaju sedište u avionu. Iznos taksi je podložan promeni;
  • (YQ taksa) doplata za gorivo 10€ po osobi (odrasli i deca preko 2 godine), plaća se u agenciji uz aranžman. Iznos takse je podložan promeni;
  • Transferi na Krfu aerodrom – hotel – aerodrom
  • Smeštaj u hotelu na bazi izabrane usluge po tabeli iz cenovnika na bazi 10 noćenja
  • Usluge predstavnika agencije i troškovi organizacije i realizacije putovanja

 

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
  • zdravstveno putno osiguranje, preporučujemo UNIQA osiguranje. Obezbedjenje polise putnog osiguranja za ulazak na teritoriju zemalja EU je obaveza putnika te putnici sami snose odgovornost u slučaju neposedovanja istog.
  • Doplata za korišćenje jednokrevetne sobe (doplata je na upit i razlikuje se od hotela do hotela)
  • Boravišna taksa. Ista se plaća direktno recepciji hotela. U trenutku postavljanja programa cena po sobi po danu iznosi : 0.50€ za htl 2*/ 1*, 1,5€ za htl 3*, 3€ za htl 4* I 4€ za htl 5*; 0.25€ za apt 1key-2key, 0.50€ za apt 3key, 1€ za apt 4key.
  • Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika

1. dan Beograd – Krf: Turistički aranžman započinje 2 sata pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona sastankom kod šaltera na aerodromu Nikola Tesla i preuzimanjem putne dokumentacije od predstavnika agencije. Putnik pristupa šalteru za predaju prtljaga, šalteru za pasošku kontrolu. Od momenta predaje prtljaga do momenta sletanja, brigu o putniku preuzima služba aerodroma i kabinsko osoblje. Čarter let. Po sletanju, sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do hotela po rasporedu u hotele gde gosti borave. Smeštaj u sobe (soba je rezervisana od 16h a moze biti i ranije u slučaju raspolozivosti), noćenje. Transfer do smeštaja će se obaviti najbliže moguće, može se obaviti autobusom, mini busom, taksijem ili drugim vozilom, kao i kombinacijom više vrsta prevoza a u zavisnosti od udaljenosti i razudjenosti izabranog smeštaja. Moguć je prevoz prtljaga drugim vozilom. Ulazak u sobe je posle 16h a može biti i ranije ukoliko postoje slobodni kapaciteti. Raspored soba odredjuje isključivo recepcija.
2. do pretposlenji dan – Krf: Slobodni dani za individualna razgledanja, posete i odmor. Mogućnost organizovanja fakultativnih izleta (min za realizaciju je 20 osoba), noćenje sa uslugama navedenim u cenovniku.
Poslednji dan Krf – Beograd: Napuštanje soba do 12h, slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Direktan čarter let do Beograda. Dolazak u Beograd. Završetak usluge.

  • USLOVI I NACIN PLAĆANJA:
    – Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti , na dan uplate prema zvaničnom srednjem kursu NBS.
    – Prilikom prijavljivanja na putovanje, vrši se uplata od 40% avansa od ukupne cene paket aranžmana. Preostali deo aranžmana i avio takse isplaćuje se najkasnije do 15 dana pre polaska na put gotovinski, karticom, čekom ili virmanski. U slučaju docnje, Organizator podrazumeva da je putnik odustao od putovanja, vrši se storniranje rezervacije a uplaćeni novac primeniće se za naplatu pričinjenih troškova.
    – Odloženo plaćanje čekovima građana do pet jednakih mesečnih rata: Prilikom prijave za putovanje vrši se uplata 40% avansa od ukupne cene aranžmana. Preostali deo aranžmana moguće je uplatiti valutiranim čekovima građana. Datumi realizacije su 10. ili 20. u mesecu.
    – Aerodromske takse ne spadaju u mogućnost odloženog plaćanja aranžmana.
    – Platnim karticama (Visa, Master, i Dina ).
    – Platnim karticama na rate: 40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% do 6 jednakih mesečnih rata BEZ KAMATE – ovaj način plaćanja važi samo za korisnike kreditnih platnih kartica Banke Intesa (Visa, Master do 6 rata i American Express do 4 rate bez kamate) i direktne prijave i uplate u turističkoj agenciji Discovery Travel.
    – Virmanska uplata fizičkih i pravnih lica sa rokom uplate od dva dana od datuma izdavanja profakture ili prijave.
    U slučaju promene kursa dinara na dan uplate, nenaplaćeni deo podleže promeni i doplati (valutna klauzula).

    NAPOMENA:
    – Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora
    – Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uredjaja, teretane, sportskih terena i sl, samo predvidja njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva besplatno korišćenje već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije. Besplatan internet ili WIFI oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbedjen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i sl. Brzina protoka može biti i sporija.
    – Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uredjaj i TV, fena za kosu, pegle i sl. uredjaja traži deponovanje odredjenog iznosa kao sredstvo obezbedjenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uredjaja.
    – Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da prilikom prijave za putovanje naznačite želju za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosledjen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uredjaje u svim sobama hotela te raspoloživost istih je na upit stoga je najava od velike važnosti jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih)
    – Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE a koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno se ne garantuju. Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti. U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, ako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu a neispunjenu uslugu u iznosu pune naplate za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
    – Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju nepotvrdjivanja rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
    – Gost preuzima brigu čuvanja vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove a vrednosti ne ostavljate u sobi.
    – Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Putnici koji u pasošu imaju navedeno kao mesto rodjenja Rep.Makedonija ili samo Makedonija umesto BJRM ili FYRM mogu imati problema prilikom ulaska u Grčku (čak i mogućnost zabrane ulaska). Molimo Vas da o tome konsultujete
    Konzularno odeljenje Ambasade Grčke.
    – Putnik je obavezan da poseduje MEDJUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi.
    Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih
    sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina….), kao i međunarodno putno osiguranje.
    – Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl.). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima. Kod ostvarivanje popusta za dete, merodavan je datum rodjenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos
    štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
    – Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program). Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba.Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 12h. Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
    – Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl) što se može odraziti na komfor putnika.
    – Opis AI usluge nalazi se odštampan uz program putovanja. Ukoliko ga ne možete naći, molimo Vas da nas kontaktirate kako bi smo Vam ga prosledili ili uručili direktno.
    – Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takodje se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl.)
    – Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadlezni inspekcijski organi.
    – Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvaznije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo. Molimo Vas da prisustvujete prvom info sastanku.
    Transfer se takodje može obaviti i sa više prevoznih sredstava.
    – U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija,
    apartmani, family sobe…). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i
    pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl…)
    – Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično večera.
    Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama).
    – Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili
    primenu tople vode samo u odredjenim delovima dana (obično 17-21h).
    – Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace,
    posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina ali se Vama ustupa u
    tehnički ispravnom stanju
    – U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili
    otudjenja opreme. Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domui (različite vrste šerpi, supijera, kadica) već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. + Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementom zvanim kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.
    – Rezervacije hotela koje su radjene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.
    – Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program)
    – Viza NIJE potrebna putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE na teritoriji Kosova i Metohije (npr MUP SRBIJE PU Peć), Viza JE POTREBNA putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE KOORDINACIONE UPRAVE u Beogradu
    – Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno članom 14 Opštih uslova putovanja organizatora, nalaze se vidno istaknuti na oglasnoj tabli na zidu u poslovnicama. Opšti uslovi putovanja su sastavni deo ugovora o putovanju
    – Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100. Organizator putovanja ima pravo da otkaže program najkasnije 5 dana pre početka putovanja. Uz program važe Opšti uslovi putovanja organizatora uskladjeni sa YUTA standardima
    Organizator putovanja poseduje Licencu br. OTP 277/2020 kategorije A35 od 04.02.2020. U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima garanciju putovanja u visini od 350.000EUR. Ugovor o garanciji putovanja je broj 0057/2020 od 10.01.2020 zaključen sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom tirustičkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul.Kondina br.14 koja se aktivira kod Nacionalne aosicijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, 011 3228 687, prijavom na adresu YUTA, Beograd, ul.Kondina br 14 ili na mail: [email protected]
    Polisa broj 300068089 zaključena 15.01.2020. Akcionarskog društva za osiguranje “DDOR Novi Sad”. Subagent Discovery Travel d.o.o.

    Aeolos Beach Resort se nalazi na uzvišenju u mestu Perama, na oko 100m od peščano-šljunkovite plaže (ulica između). Od grada Krfa hotel je udaljen oko 10km.
    Total: 1,045.00€ From 1,045.00€ /person
    × 1,045.00€ = 1,045.00€

    OR








      Upit Vas ne obavezuje ni na koji način. Naši operateri će Vam se javiti u najkraćem roku!