Botanik Platinum 5* nalazi se u regiji Okurcular – Alara. Udaljen je 32 km od Alanje i 90 km od aerodroma u Antaliji. Postoji besplatni hotelski šatl prevoz do Alanje, Sidea ili Manavgata uz rezervaciju unapred na recepciji.
Smeštaj: Hotel ima ukupno 447 smeštajnih jedinica.
234 standardne sobe (31 m2, max 2+2 osobe).
208 family soba (43 m2, 2 spavaće sobe odvojene vratima, 1 kupatilo, max 4+1 osoba).
Svaka smeštajna jedinica ima: kupatilo sa kadom ili tuš kabinom, fen, centralnu klimu koja radi u određenim terminima u zavisnosti od vremenskih uslova, direktnu telefonsku liniju, laminat, mini bar (bezalkoholna pića, pivo, voda i orašasti plodovi se dopunjuju svakodnevno), čajnik, set za kafu i čaj, sef, SAT TV i muzičke kanale, Wi Fi, balkon ili terasu.
Sadržaj: Glavni restoran Park na bazi otvorenog bufea, A’la Carte restorani – Vivaldi (italijanski), Sakuta (kuhinja dalekog istoka), Sabor (meksički), libanski, Risus (grčki), barovi u okviru hotelskog kompleksa, disko klub. Posebno se plaća prema pravilima hotela: usluga lekara, frizer, usluga pranja veša, šoping centar, rent-a-car, internet kafe, kompjuterske igre. Wi Fi je besplatan u celom hotelu.
Plaža: Hotelska privatna plaža je šljunkovita. Ležaljke, suncobrani i peškiri za plažu se ne naplaćuju.
Sport i zabava: Otvoreni bazeni koje deli sa Botanik hotelom, zatvoreni bazen samo za goste Botanik Platinum hotela, dečiji bazeni, akva park deli sa Botanik hotelom, fitnes, sauna, tursko kupatilo, đakuzi, tereni za tenis (deli sa Botanik hotelom), stoni tenis, odbojka na plaži, zabavni program, takmičenja, večernji šou program, jednom nedeljno tursko veče, jednom nedeljno gala veče, mini klub i sajam zabave za decu uzrasta od 4-12 godina (deli sa Botanik hotelom). Posebno se plaća prema pravilima hotela: oprema za tenis i časovi tenisa, masaža, salon lepote, bilijar, kuglanje, kompjuterske igre, sportovi na vodi, škola ronjenja.
All inclusive (sve uključeno) na bazi otvorenog bufea – samoposluživanje, izbor više jela (švedski sto), šampanjac dobrodošlice, doručak, kasni doručak, jutarnja užina, ručak, popodnevna užina, kolači, kafa, čaj, sladoled, sveži voćni sok, večera, kasni ponoćni bufe, domaća alkohoholna i bezalkoholna pića, mini bar (voda, bezalkoholna pića, pivo, orašasti plodovi i čokolada se dopunjuju svakodnevno), A’la Carte restorani (uz rezervaciju unapred i samo jedan restoran tokom boravka od 7 noći, svaka sledeća poseta A’la Carte restoranima je uz doplatu), diet bufe i dečiji bufe su na raspolaganju u glavnom restoranu. AI koncept ne uključuje: uvozna alkoholna i bezalkoholna pića, specijalna vina i premium pića, flaširana pića, svaku sledeću posetu A’la Carte restoranima.
Početak programa putovanja sastankom učesnika putovanja na aerodromu Nikola Tesla u Beogradu 2 sata pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona kod šaltera organizatora putovanja (Obavezno proveriti 2 dana ranije tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona). Pristupanje šalteru za predaju prtljaga, pristupanje šalteru za pasošku kontrolu. Čarter let (Air Serbia). Po sletanju, sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do hotela po rasporedu u hotele gde gosti borave. Smeštaj u sobe (soba je rezervisana od 14:00 časova a može biti i ranije u slučaju raspoloživosti), noćenje.
Smeštaj na bazi 7/10/14 noćenja u odabranom hotelu. Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete…
Napuštanje soba do 10:00 časova ili prema pravilima hotela, slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Čarter let (Air Serbia) do Beograda. Sletanje u Beograd. Kraj programa.
Avio prevoznik je Air Serbia. Putnici će u avionu biti posluženi sendvičima, vodom i keksom. Po putniku je dozvoljeno nošenje 1 komada prtljaga do 23 kg težine kao i 1 komad ručnog prtljaga do 8 kg koji odgovara standardu Air Serbia. Napominjemo da se svaki dodatni kilogram naplaćuje po tarifi avio prevoznika koja je podložna promeni. Let Beograd – Antalija traje oko 2 sata. Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba aerodroma i avio kompanije, a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona, putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe AERODROMA u Beogradu / Antaliji. Raspored sedenja u avionu određuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji prtljag predaju među poslednjima ili kasne na let. Obaveza je putnika da dostave tačne brojeve mobilnih telefona, kako bismo bil i u mogućnosti da Vas obavestimo putem SMS poruke o tačnom vremenu leta, odnosno sastanku putnika. Putnu dokumentaciju sa vaučerima, kontaktima predstavnika ili adresom hotela uručićemo Vam sata pre najavljenog vremena poletanja aviona na šalteru agencije. Kontakt telefon osobe koja prati grupu na aerodromu ćete dobiti u sms poruci uz vreme sastanka. Telefon je aktivan 2 sata pre zvaničnog objavljenog vremena poletanja. Obaveštenje putem SMS – a i emaila Vam dostavljamo najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju.
VAŽNO:
Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost večernjih i noćnih letova i da se u tom slučaju ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket(zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).
POPUSTI:
Deca ostvaruju popuste u pratnji dve punoplatežne osobe; ako putuju BESPLATNO nemaju sedište u avionu i nemaju krevet u hotelu; ako plaćaju određeni iznos imaju sedište u avionu i imaju pomoćni ležaj u hotelu; treća odrasla osoba ostvaruje određeni popust i ima pomoćni ležaj u hotelu.
DOPLATE:
krevetac za bebu – visina doplate zavisi od hotela (proverava se na zahtev putnika, plaća se na licu mesta) • kućni ljubimci – visina doplate zavisi od hotela (proverava se na zahtev putnika, plaća se na licu mesta) • klima uređaj – ako postoji doplata, vrši se na licu mesta • za ručak ili večeru – doplate su prema tabeli dnevno po osobi
• 1/1 soba se radi isključivo na upit.
USLOVI PLAĆANJA:
Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti , na dan uplate prema zvaničnom srednjem kursu NBS.
NAČIN PLAĆANJA:
Gotovinsko plaćanje: 40% od ukupne cene aranžmana prilikom rezervacije, preostali iznos 21 dan pre početka putovanja; Platne kartice: Visa, Master, Maestro, Dina (isti uslovi kao gotovina); Platnim karticama na rate: 40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% do 6 jednakih mesečnih rata BEZ KAMATE – ovaj način plaćanja važi samo za korisnike kreditnih platnih kartica Banke Intesa (Visa, Master do 6 rata i American Express do 4 rate bez kamate) i direktne prijave i uplate u turističkoj agenciji Discovery Travel. Plaćanje na rate čekovima građana: 40% akontacije od ukupnog iznosa cene aranžmana; preostali iznos se uplaćuje deponovanim čekovima građana tako da poslednja rata dospeva najkasnije 15. decembra 2020. godine. (čekovi se deponuju na dan potpisivanja ugovora i moraju imati dospeće 15. u mesecu). Preko računa: uz profakturu izdatu od strane „Discovery Travel”. Cena za “Rani Buking“ je važeća (po uslovima hotela) samo uz uplatu od 50% do 100% od ukupne cene aranžmana kod većine hotela.
VAŽNO:
Opisi hotela ili apartmana, tj. smeštajnih jedinica su u dodatku kataloga ili na našem zvančnom web site, koji je sastavni deo programa putovanja. Molimo putnike da se pre zaključenja ugovora o putovanju obaveste i upoznaju sa programom putovanja i Opštim uslovima putovanja.
VAŽNE NAPOMENE:
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze. Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i u toku trajanja aranžmana i boravka na destinaciji. Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče itd.) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih službi, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratiti. Putnici mogu da se odluče za vrstu usluge (noćenje sa doručkom, polupansion ili all inclusive) samo prilikom rezervacije aranžmana! Programom predviđene usluge (noćenje sa doručkom, polupansion ili all inclusive) se pružaju od trenutka ulaska putnika u hotel/apartman, do trenutka napuštanja hotela/apartmana, a prema hotelskim pravilima. U sobe se ulazi prvoga dana boravka posle 4:00 časova, ako drugačije nije ugovoreno i napuštaju se u 10:00 časova poslednjeg dana boravka! Razmeštaj po sobama u hotelu, vrši isključivo recepcija hotela, na licu mesta, na šta organizator putovanja, ne može da utiče. Trokrevetne sobe su često nedovoljno prostrane, obično veličine standardne dvokrevetne sobe sa jednim pomoćnim ležajem drvene ili metalne konstrukcije na rasklapanje i uglavnom ne odgovaraju očekivanjima putnika. Pomoćni ležaj je manje veličine od standardnog ležaja, uglavnom drvene ili metalne konstrukcije na rasklapanje i nije udoban za odraslu osobu. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat i iznošenje hrane i pića iz hotelskog restorana. U slučaju promene broja korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustanka nekog od putnika sa ugovora), obavezna je korekcija strukture smeštajne jedinice i shodno tome i cene aranžmana po važećem cenovniku. Minimalni broj punoplatežnih osoba je određen brojem osnovnih ležaja u smeštajnoj jedinici. Molbe i napomene u rezervaciji nisu sastavni deo ugovora, tj. nisu ugovorena obaveza te, samim tim nisu obavezujuće. Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekat (npr.sef, parking, mini bar, TV, klima). Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.