Daily Tour
7/10/14 noći
Özlü, 07112 Aksu/Antalya, Turkey
Turska
Od aerodroma hotel je udaljen 15 km, a od centra grada Antalije 17 km. Nalazi se oko 150 m od plaže u drugom redu hotela.
Smeštaj: Hotel Royal Seginus je noviji hotel iz već dobro poznatog lanca Stone hotela (Royal Alhambra, Royal Holiday Palace itd…)
Sobe: standard superior sobe su površine 64 m2 i imaju balkon, parket, ketler za kafu i čaj, radni sto, mini bar (dopunjava se dnevno bezalkoholnim napicima, vodom i pivom), SAT TV, telefon, Wi-Fi internet, kupatilo, fen, tuš WC, papuče, sef. Sobe imaju pogled na more, kopno i bočni pogled na more. Porodične sobe mogu biti duplex ili kao dve sobe povezane vratima.
Sadržaj: glavni restoran, snek bar na plaži i pored bazena, barovi u okviru hotelskog kompleksa, a la carte restorani (italijanski, kuhinja Dalekog istoka, meksički, riblji, turski, stek, suši), otvoreni i zatvoreni bazen, dečiji bazen, akva park, tenis, stoni tenis, fitness centar, SPA i wellness centar,boćanje, aerobik. Gostima su još na raspolaganju amfiteatar kapaciteta do 1000 osoba, gimnastika u vodi, odbojka na plaži, vaterpolo, jutarnja gimnastika i razne dnevne i večernje animacije, dečiji klub (namenjen za decu uzrasta od 4-12 godina), luna park (radi dvokratno), mini diskoteku, Wi-Fi internet ograničene brzine i broja korisnika u svim javnim prostorijama.
Usluge i aktivnosti uz doplatu:
luksuzna uvozna pića, uvozni šampanjac, sveže ceđeni sokovi, sokovi od povrća, specijalna vina, sobna usluga, domaća i uvozna flaširana vina, a la carte restorani sa rezervacijom unapred, lekar, čuvanje dece, vešeraj i hemijsko čišćenje, frizer, telefon, fax, internet kutak, kompjuterske igrice, rent a car, prodavnice, tenis u večernjim satima, časovi tenisa, sportovi na vodi, bilijar, internet kafe, Wi-Fi internet bržeg protoka u javnim prostorijama, lobiju i sobama.
Plaža:
Ima sopstvenu peskovitu plažu. Ležaljke, suncobrani i peškiri za plažu su besplatni. Zamena peškira u toku istog dana se plaća.
Ultra all inclusive – “sve uključeno” -na bazi samoposluživanja, izbor više jela; doručak, ručak i večera, kasni doručak, sneckovi u toku dana i na više mesta po objektu, dijetalni bufe, dečiji bufe, snek restoran, restoran na plaži, sva domaća i standardna uvozna alkoholna i bezalkoholna pića, poslastičarnica, sladoled u toku dana.
Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera Organizatora putovanja, dva sata pre poletanja aviona. Direktan čarter let. Tačno vreme polaska će biti potvrđeno 48h pre polaska na put.
- Avio prevoz na relaciji Beograd–Antalija–Beograd (čarter let);
- dozvoljeni prtljag do 23 kg po osobi;
- Uslugu hotelskog smeštaja na destinaciji na bazi izabrane usluge za izabrani termin prema tabeli za 10 noćenja;
- Aerodromske takse 36,42€ (21,42 € BEG taksa, 15 € AYT takse) – SVI PUTNICI PODLEŽU PLAĆANJU TAKSI, OSIM DECE ISPOD 2 GODINE; Plaćanje prilikom uplate aranžmana u dinarskoj protivvrednosti (podložno promeni);
- Taksa direktorata za civilno vazduhoplovstvo 0,98 € po osobi po smeni, plaćaju i odrasli i deca (infanti ne plaćaju);
- Deca do 1,99 god – ne plaćaju kartu ni takse i nemaju sedište u avionu;
- Grupni transfer od aerodroma do hotela i od hotela do aerodroma u Antaliji;
- Usluge predstavnika agencije;
- Troškove organizacije putovanja u iznosu naznačenom u tabeli.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
- Troškove međunarodnog putnog osiguranja;
- Troškove fakultativnih izleta koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor, zaključen sa organizatorom izleta – inostranom agencijom (Fakultativni izleti nisu obavezni niti sastavni deo programa putovanja i zavise od broja prijavljenih putnika. Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Cene fakultativnih izleta su po osobi i podložne su promenama. Prilikom odlaska na fakultativne izlete, postoji mogućnost propuštanja obroka u hotelu, i ukoliko hotel ima mogućnost lanč paketa, treba ga obavezno naručiti dan ranije)
- Individualne troškove putnika i ostale nepomenute troškove.