1. dan (19.februar 2020.) BEOGRAD – DOHA – BANGKOK
Sastanak putnika kod info pulta, pored šaltera za check in na aerodromu “Nikola Tesla” u 09.40 h. Let za Dohu (QR 232) u 11.40 h. Sletanje u Dohu u 18.45. h. Let za Bangkok (QR 830) u 20.10 h.
2. dan (20.februar 2020.) BANGKOK
Sletanje u Bangkok u 06.55 h po lokalnom vremenu. Transfer do hotela. Smeštaj. Slobodno popodne. Noćenje.
3. dan (21.februar 2020.) BANGKOK
Doručak. Razgledanje grada autobusom. Bangkok je danas jedna od najpopularnijih turističkih destinacija na svetu. Bangkok je dugo vremena, za vreme Kraljevstva Ajutaja, bio samo manja trgovacka luka na ušću reke Čao Praja. Nakon pada Ajutaje, godine 1768. postaje glavnim gradom kraljevstva. U razdoblju od više od dva veka, Bangkok se razvio u političko, društveno i ekonomsko središte Tajlanda, pa i Indokine i cele Jugoistočne Azije. Njegov ga je uticaj u umetnosti, politici, modi, obrazovanju, razonodi, finansijskog i kulturnog centra doveo do statusa globalnog grada. Obilazak kraljevske palate sa hramom smaradnog Bude. Povratak u hotel. Noćenje.
4. dan (22.februar 2020.) BANGKOK /PLOVEĆA PIJACA
Dorucak. Slobodan dan za individualno razgledanje grada ili fakultativni izlet za Plovecu pijacu U spletu kanala odvija se život i trgovina lokalnog stanovništva. Doživećete fascinantan tradicionalni still života u Jugoistočnoj Aziji i shvatite koliko je reka važna za život i trgovinu lokalnog stanovništva. Na uzanim kanalima je uvek velika gužva pa se možete naći ¨zarobljeni¨ u saobraćaju Pored kanala napravljeni su pijačni štandovi sa gomilama raznovrsnih suvenira i robe za turiste koje svakodnevno posećuju pijacu. Odlazak do Vrta ruza, prisustvovanje tradicionalnoj predstavi i odlazak na rucak u prekrasnom etno parku. Nocenje.
5. dan (23.februar 2020.) BANGKOK /AJUTAJA
Doručak. Slobodan dan za individualno razgledanje grada ili fakultativni izlet za Ajutaju. Ukoliko želite da naučite istoriju Tajlanda, najbolji i najlakši način je da posetite Ajutaju koja se nalazi oko 85 km severno od Bangkoka. To je stari grad koji čuva fascinantne ruševine koje i dalje stoje i uče nas istoriji Tajlanda.Od 1350. do 1767. godine Ajutaja je bila glavni grad i to je bio zlatan period Tajlandske istorije. Grad je podigao Kralj Utong koji je kasnije krunisan kao Kralj Ramatibodi I. Ajutaja je dala 33 Kraljeva i bila je glavni grad sve dok ga Burma nije osvojila. Kasnije su Tajlandjani uspeli da je povrate. Grad pamti mnogobrojna razaranja i ruševine koje se čuvaju i dan danas. Ruševine se mogu videti u Istorijskom Parku Ajutaja koji je pod zaštitom UNESCO-a od 1991. god. Organizovana poseta hramovima i rucak u jednom od restorana. Noćenje.
6. dan (24.februar 2020.) BANGKOK – SIAM REP (KAMBODŽA)
Doručak (lanč paket). U ranim jutarnjim satima polazak autobusom za Kambodžu. Nastavak puta za Siam Rep koji na jeziku Kmera znači Sijamski poraz (Sijam je stari naziv za Tajland) i odnosi se na pobedu Kmera nad Tajlandskom kraljevinom u 17. veku. Siam Rep, drugi grad po veličini u Kambodži, danas jedan od najposećenijih turističkih centara. Blizina Angkora učinila je ovaj mali gradić omiljenim mestom za turiste iz celog sveta. Siam Rep živi noću, a ceo je izgrađen u francuskom kolonijalnom stilu. Smeštaj u hotel. Noćenje.
7. dan (25.februar 2020.) SIAM REP – ANGKOR WAT – SIAM REP
Doručak. Polazak autobusom za Angkor najvažniji i najveći hramski kompleks u Kambodži koji ne samo da je bio najgrandiozniji hram kmerskog carstva, već je bio i pravi grad, unutar čijih zidina je živelo čak 80000 stanovnika. Kompleks obuhvata preko 1.000 do danas otkrivenih hramova. Najvećim delom je sagrađen u periodu od 1113. do 1150. godine, u vreme vladavine kmerskog kralja Surjawaramana II. Izuzetni hramovi, koji su bili potpuno pokriveni rastinjem, otkrili su ih francuski misionari 1860. godine. Na UNESCOvoj listi se nalazi od 1992. godine i veliki broj nevladinih organizacija radi na njegovoj zaštiti. Koliki je njegov značaj za Kambodžu govori i činjenica da se nalazi na državnoj zastavi. Vladari Kmera smatrali su se božanskim vladarima. Svaki kralj gradio je vlastiti hram, posvećen jednom božanstvu. Angkor Thom na jeziku Kmera znači ‘veliki grad’. Za razliku od Angkor Wata koji je bio hram, Angkor Thom je bio grad u kojem su tadašnji Kmeri živeli. Prostire se na površini otprilike pet puta većoj nego Ankgor Wat, najljepši deo Angkor Thoma je hram Bayon kojeg je sagradio kralj Jayavarman VII. U kasnim poslepodnevnim satima odlazak na vrh Phonom Bakhenga sa kog se pruža veličanstven pogled na zalazak sunca. Fakultativni odlzak i večera u restoranu i prisustvovanje tradicionalnom plesnom programu koji predstavlja ples legendarnih Apsara sa reljefa hramova. Noćenje.
8. dan (26.februar 2020.) SIAM REP – /TONLE SAP/ – HO ŠI MIN (VIJETNAM)
Doručak. Slobodno vreme do polaska na aerodrom ili fakultativni polazak autobusom do jezera Tonle Sap. Koliko je Angkor bio slika nekih starih velikih vremena Kmera, toliko je ovo jezero slika današnje ’’moderne’’ Kambodže. Tonle Sap je jezero koje nastaje vraćanjem vode iz delte Mekonga nazad. Taj proces navodnjava ogromnu dolinu i čini ovaj deo Kambodže jako plodnim. Na obali ovog jezera živi oko milion ljudi u primitivnim uslovima, u kućicama na bambusovim štapovima iznad vode bez struje i vode. Poseta farmi svile. Poseta Les Artisan D’Angkor radionici koja prikazuje jedinstvenu tradicionalnu veštinu obrade drveta i kamena. Transfer autobusom do aerodroma. Let za Ho Ši Min. Po dolasku u Vijetnam transfer autobusom do hotela. Smeštaj u hotel. Fakulatitivni odlazak na krstarenje rekom Saigon uz večeru i program. Noćenje.
9. dan (27.februar 2020.) HO ŠI MIN – CU ŠI – HO ŠI MIN
Doručak. Polazak autobusom do Cu Si tunela, u okolini Ho Si Mina/Saigona, gdje su se odvijale žestoke borbe između američkih snaga i snaga Vietkonga. Radi se o tunelima u kojima se odvijao život za vreme rata. Budući da su se borci Vietkonga vrlo teško mogli nositi sa tehnički mnogo nadmoćnijim neprijateljem, oni su sigurnost za sebe i svoje porodice pronalazili duboko pod zemljom. Neverovatno zvuči podatak da je iskopano preko 240 kilometara tunela kroz džunglu, u koje zbog svoje građe nisu mogli ući američki vojnici. Ovi svojevrsni lavirinti pod zemljom su imali bezbroj ulaza i izlaza, pa američki vojnici nisu imali apsolutno nikakve šanse za pešadijsko napredovanje, jer ni sami nisu znali odakle preti opasnost i kako protivnički borci jednostavno nestaju. Ulazi u Cu Si tunele su bili odlično sakriveni, i njihovi dimenzije su bile takve da u njih mogu ući samo Azijati. Danas su za potrebe turističkih obilazaka neki od tunela prošireni. Povratak u Ho Si Min/Saigon bivši glavni grad Južnog Vijetnama koji je, nakon povlačenja Amerikanaca, pao 1975. godine pod vlast komunista sa severa. Saigon je tada preimenovan u Ho-Ši-Min po komunističkom revolucionarnom vođi i državniku, koji je podržavao južnovijetnamsku gerilu i borio se protiv američke vojne intervencije. Ipak, za obične ljude ime grada je uvek ostalo Saigon. Saigon ili Ho Chi Min City je najmnogoljudnij grad u Vijetnamu, ali ne i glavni. On je bio sedište Vlade Južnog Vijetnama, koja je bila antikomunistička i zajedno sa snagama SAD-a se borila protiv ujedinjenja zemlje. Povlačenjem Amerikanaca, pala je i Vlada, a nekadašnje njeno sedište je današnje turističko odredište. Razgledanje grada. Noćenje.
10. dan (28.februar 2020.) HO ŠI MIN / MAJ TO
Doručak. Slobodan dan ili fakultativni polazak autobusom do delte reke Mekong. Ova moćna reka izvire negde ispod Tibeta i prolazi kroz zemlje Indokine, pre nego što se ulije u Južnokinesko more. U slobodnom prevodu Mekong bi bila Majka reka, i ona to predstavlja za brojno stanovništvo ove regije. Neki prevodi ovu reku zovu Velikom, a drugi rekom devet zmajeva, jer se reka u zadnjem toku razdvaja na devet krakova i predstavlja novih devet reka. Kažu da se samo u delti Mekonga proizvede više pirinča nego u Japanu i Koreji zajedno. Po dolasku u grad Maj To koji je osnovan 1680 godine od strane kineskih izbeglica koji su bežali sa Tajvana nakon pada Južne dinastije Ming, ukrcavanje na brodic koji plovi malim kanalima delte reke Mekong, gde se mogu videti običaji i način života lokalnog stanovništva. Dolazak na čuveno ostrvo Unicorn gde se moze uživati u orhidejama kao i probati mnogobrojno sezonsko voće, uz zvuke tradicionalne lokalne muzike. Povratak u hotel. Noćenje.
11. dan (29.februar 2020.) HO ŠI MIN – DOHA
Doručak. Sobe treba napustiti do 11 sati. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Transfer autobusom do aerodroma. Let za Dohu (QR 97) u 19.15 h. Sletanje u Dohu u 23.55 h po lokalnom vremenu.
12. dan (1.mart 2020.) DOHA – BEOGRAD
Nastavak puta za Beograd (QR 231) u 06.55 h. Sletanje u Beograd u 10.40 h.